Pokoli futam online (2013) HUN DUB

Pokoli futam online (2013)


Pokoli futam (2013)




online film



Szinkronizált,mozis hang  akció, thriller


Pokoli futam online filmtartalom:



Főhösünket most engedték ki a börtönből egyből Dél-Afrikába utazik, hogy megkeresse és visszaszerezze szerelmét. Nem is sejti, hogy a kölcsönzőben felvett kocsi a korrupt rendőrfőnök elsőszámú célpontjává teszi őt. A helyzetet bonyolítja a csomagtartóban megkötözött nő, akinek szerepe nem világos a kezdetben. Az egész város a nyomában, de a legfőbb csatát önmagával kell megvívnia.

Pokoli futam online filmlejátszása:


Szinkronizált:

Share this article :
 

Megjegyzés küldése

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Online Film / Film Letöltés - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger